Aku bukan orang baik tapi aku tak nak jadi jahat.

Cita-cita hidup aku untuk penuhkan permintaan Pencipta aku dan ikut cakap rasul.

Menulis untuk berkawan,
dan dalam berkawan tu tipu lah kalau tak pernah berlawan.

Wednesday, May 7

# 2



Seharian duduk hospital teman nenek buat aku merasa,
merasa penatnya menunggu.
menunggu kata-kata harapan manusia.
katanya lima minit tapi dah siap solat zohor, 
dah siap asar pon belum sampai lima minit dia.

senangnya mulut menuturkan janji, 
berjanji macam semua itu pasti terjadi.
sebab boleh jadi lima minit tu takkan pernah datang.
tapi kau sibuk duk ulang-ulang.

hahaha buat aku malu.
malu pada tuan empunya waktu.
selama ini aku perkotak-katikkan masa,
padahal antara masa dan harta, 
masa lah juaranya. 

kalau masa pon aku tak mampu tawan,
masakan aku nak jadi juara ? 


chillex !

No comments:

Post a Comment

leave it here before you go :)