Aku bukan orang baik tapi aku tak nak jadi jahat.

Cita-cita hidup aku untuk penuhkan permintaan Pencipta aku dan ikut cakap rasul.

Menulis untuk berkawan,
dan dalam berkawan tu tipu lah kalau tak pernah berlawan.

Thursday, May 8

# 3



korang pernah tengok tak orang rangka besar?
dia tak gemuk, tapi dia besar. 
bila dia nampak besar, so secara tak langsung dia nampak gemuk.
well that's how orang melayu kita define gemuk.

anything big is gemuk.
padahal b.m.i low tak balance
tapi sebab rangka besar tu, 
plus orang kata dia gemuk,
plus dia pakai baju saiz plus plus yang buat dia nmpak besar dan gemuk
so dia stghess. 

stghesss sampai tahap rambut gugur, 
liver malfunction.
malnutrition. 
dan last sekali mati.

nampak macam simple,
tapi bila orang mati bukan sebab disaster
tu dah dikira bahaya red warning dah tu

dan aku lah makhluk berangka besar tu
cuma aku tak low b.m.i
bah kan aku tak pernah low 
tapi terlebih sokmo.
aku faham perasaan orang begitu.

rangka aku memang besar. 
pergelangan tangan aku double size dari gadis-gadis biasa.
tapi tak apa.
tu aku waris dari abah. 

ahhhh .
selalu sangat buat alasan rangka besar 
sampaikan aku tak sedar
ada dua gelung tayar kat perut.
katanya lepas raya nak tambah lagi satu.
ciss.




chillex !

No comments:

Post a Comment

leave it here before you go :)